luni, 11 august 2008

VACAntza.....

E vacanta stau in casa-sau cel putin asta fac de doua zile, precum lauza (cum zice mama).Trec zilele si eu pe langa ele si a inceput a.m.r.-ul pana la Marea cea mare.Sa lancezesc la soare si sa nu-mi mai pese, sa inlocuiesc praful strazilor din Bucuresti cu nisipul cald, apa din cada cu marea, inghesuiala din casa cu cea dintr-o mica camera de hotel, doar temperatura din termometru sper sa fie aceeasi cu cea de aici.Cum "nu lasa pe maine , ce poti face poimaine" functioneaza cel mai adesea in cazul meu, imi permit sa pierd vremea si sa aman restul activitatilor, pana in momentul in care se instaleaza panica si "incep sa fac ceva".Toata vina o are nessul de dimineata, pe care am inceput sa-l beau singura (de fapt, mint, la telefon cu Andra)si se prelungeste pana mai termin de vazut un film;pana plec chinui sfarsitul lui Oblomov(minunata opera) si seara ma cufund in nesimtirea de a nu face nimic, si pe langa acestea se mai adauga din cand in cand si nu prea des ca strica " atletismul meu comercial" pe Stadionul 23 August.
Recunosc ca totul s-ar schimba daca as pleca in cautarea timpului pierdut si as scoate la suprafata "activa" din mine, lasand deoparte,pentru restul zilelor viata porcului.Poate ar trebui sa angajez un profesor de sport extrem ori sa" get a job" ....sau sa fac ce-mi spune instinctul(acelasi instinct ca si Oblomov se pare ca am) : sa mai stau in pat cateva ore ,pana trece soarele de la amiaza.Glumeam!

Niciun comentariu: