vineri, 8 august 2008

i'm back...si doar eu ma bucur


Prima vacanta tocmai s-a incheiat.Urmeaza partea a doua peste fix o saptamana, perioada in care imi amintesc necontenit ca mai am niste "boabe" , care cer timp si rabdare si nervii extrem de tari.Si ,cand iar stressul acapareaza studiul, o sa-mi amintesc de "orele de ras".Am aflat de ce moldovenii , de exemplu ,sunt comparati cu Coca-Cola!Pt ca sunt raspanditi ca ea.Sejurul de 3 zile , tocmai la Suceava, a fost unul bestial, plin de aventuri si care a lasat in urma ,numeroase amintiri.Fetele s-au intors din vacanta si sunt foarte hotarate sa petreaca, locatia -Rooms si avem speranta ca nu este toata lumea la Mamaia , la Sunwaves 4 desi biletele nu se mai gaseau de vanzare de ieri .Cea mai proasta afacere: sa te nasti in toiul verii.Nu poti avea aniversarea pe care ti-o doresti.Intotdeauna prietenii iti vor fi impartiti in diferite locuri si-i poti avea pe toti alaturi doar la telefon.21!!! Acum pot intra linistita in El Comandante la concertele trupei Travka, nu ma mai intoarce nimeni din drum , zicandu-mi sa revin cand mai cresc.Rad si acum cand ma gandesc ce fata am facut la acel moment.Desi am primit o mare parte din cadouri , unul intr-adevar deosebit este Andra, care este pt prima oara la petrecerea mea de ziua mea si nu la telefon sau la un webcam.In schimb Raluca, Bogdan, Alina ,Cati,Dimi, Ileana pe ei nu-i mai am- pe unii ca altadata iar, pe altii deloc.

Trece si 9 August, asa cum vor trece si restul zilelor si astept sa ajung la mare," ca sa-mi spal sufletul murdar de noroi", ca apoi sa-l pot incarca iar si iar, pana la o viitoare refulare, si cand refuzul isi va depasi toatele limitele atunci stiu ca voi putea fi fericita , pentru ca tot timpul va exista un echilibru.

Niciun comentariu: