duminică, 10 august 2008

Happy Birthday to me!


45 de mesaje si atat de multe telefoane.Le multumesc tuturor celor care si-au amintit ca 09.08 este ziua in care doctorul a hotarat ca trebuie sa fac umbra Pamantului...degeaba.Nu ma simt " o gaina batrana, sunt o gaina tanara" (asta ca sa-l parafrazez pe Bogdan), si am avut o noapte de neuitat alaturi de oameni foarte dragi mie.

Locatia a fost schimbata din jumatate in jumatate de ora.S-a modificat de la Rooms la Turabo ,Tonka si ne-am intors la Rooms, in final s-a ales Interbelic .Desi ziua functioneaza pe post de lounge , iar seara incepe clubareala , cea din urma s-a lasat cu greu si destul de tarziu.Pe ritmuri de Café del Mar , eu si prietena mea, singurele cliente pana foarte tarziu , atmosfera destinsa , barul care inceput sa-si ocupe mesele, muzica iesita din intervalul chill a trezit in cei veniti dorinta de miscare.Superba noapte, incredibila companie; si cum nu ne puteam zbantui singure, am hotarat (cu greu) sa ne alaturam celorlalti prieteni , adunati la "o strangere de memorii de peste vara" , si astfel am schimbat decorul si am ajuns iar intr-o atmosfera chill, intr-o garsoniera din Drumul Taberei, unde ne-am revazut vechii prieteni, l-am sarbatorit si pe Dragosel, am luat-o de la capat-bautura, ras ,dans, karaoke,rom si vanilie, promisiunea ca incepem sa reluam iesirile in grup de vineri seara si drumul spre casa dimineata devreme.

Happy 21!

2 comentarii:

Anonim spunea...

hello stranger...atat vroiam sa-ti spun dupa ce am citit pe diagonala ce ai scris pe blog..dar apoi am vazut Interbelic...si ma intreb...cum de mi-ai scapat din vedere...poate doar nu eram acolo...

Pierduta in Nebunia Voastra spunea...

exista un next time:P