sâmbătă, 16 august 2008

La Cafenea de ziuaaa MEA!


Luna August ma iubeste.Evident, ea m-a adoptat ,ea ma rasfata, imi aduce aproape persoanele dragi si imi dovedeste in fiecare an , ca eu am intalnit oameni pe care ii pot numi "PRIETENI"!

Si ce daca ziua mea a fost cu o saptamana in urma, acum s-a repetat, port in buletin un nume de sfanta, nepotrivit mie, dar se stie ca extremele se atrag, aceasta fiind dovada:)))

Gasca s-a adunat vineri seara la Cafenea.Ne-am numit "Reuniune de scoala generala si de liceu"..Ne-am adus aminte, am ras ..prea mult(eu),mi-a fost dat sa vad "vaca-bou cu putza ,care mai si vibreaza" si am mai realizat ca o prietenie de 15 ani, nu poate fi inlocuita cu nimic si nimeni.Le multumesc Andrei , lui Bogdan si celorlalti prezenti pentru ca ma iubesc si ca ma suporta , cu bune si rele , si poate de multe ori cu multa nesimtire la bord.

Reprosuri si declaratii, lumini albastre,animatoare,muzica excesiv de tare si ultimii clienti...noi am fost si tot noi am patimit.

Fericirea de ieri , asteptarea de azi ,bucuria de maine, si astfel fluturii mei nu mai au stomac in care sa zboare.

Pleeeec la mare!!!!!!!!!

Niciun comentariu: