miercuri, 27 august 2008

BALACEALAAAA


Daca s-ar putea balaceala reloaded, daca m-as muta la mare, daca m-ar adopta nisipul , sau poate daca as avea o casuta pe plaja in care sa stau si vara si iarna...

Trecand peste "daca", pentru ca este imposibil, revenim la viata de Bucuresti si o luam de la capat.Astept restantele, apoi facultatea , sa mi se duca bronzul, sa vina stressul , sa ma plimb cu metroul si in final, sa vina iarna.

Pastrez rasaritul vazut din balansoar, baia in mare noaptea, versurile care mi-au inundat urechile"Am sa intru-n tine ca marea-n cortAm sa intru-n tine si-am sa cad in golTremur tot si imi vine sa plangCum sa ametesti de la un sarut?Limbile noastre danseaza pe cerIubito, tu-mi dai mult mai mult decat cerSanii tai arsi imi strivesc inima,Iubito, unde duce iubirea ta?", banii castigati la poker...o fi norocul prostului(al incepatorului), cert e ca am batut cadetii...si pastrez tot....transform in suvenir si astept sa-mi intregesc colectia.

Niciun comentariu: