miercuri, 26 septembrie 2012

poza ta

Daca pentru un bal, care marcheaza sfarsitul unei facultati, se fac atatea pregatiri , programari, probe, cumparaturi (toate extrem de obositoare), oare cat sunt de extenuante detaliile pentru o nunta?  ( eu, sigur , pe atunci voi fi prea batrana si plictisita ca sa mai tin cont de conventional).
Dar, cat de greu am reusit sa strecor o programare, la un salon, intr-o zi de LUNI!! Sa inteleg ca dau toate femeile buzna, pe data de intai a fiecarui luni sau e octombrie ,o luna speciala, in care va puneti toate parul pe moate?
Cred ca de fapt, aici , la periferia sectorului trei, zac femeile cele mai interesate de estetic, si eu nu am stiut ,pana acum ,de nivelul de frumos din zona!!
In disperarea mea , de a gasi solutia salvatoare pentru luni , scotocind cartile de vizita din portofel , ai iesit tu (de fapt, poza ta). Cum am uitat de ea?!
Sa fie vreo 2 ani de cand o port cu mine, tind sa cred ca este motivul pentru care portofelul nu mai este gol (esti un fel de talisman norocos?!) , ar fi fost si mai plin daca purtam cardul tau, dar e bine si asa !:))
Iti zic eu detalii: aveai cam 18 ani,e tip buletin (sa nu ma intrebi cum am facut rost de ea). Ma gandeam sa ti-o inapoiez , poate vrei sa te vezi ( erai mai tanar). Am putea face un schimb, pleaca poza si vii tu ??
Cum ar fi sa fie invers? Monstruos!!!Doar un orb ar putea purta o poza cu mine de la 18 ani. Pana si eu sunt fericita ca nu trebuie sa ma mai vad in carnetul de student sau pe legitimatia de transport.
Inainte de toate , o sa ma insotesti si la bal, ca sa marchez frumos finalul:D !

Niciun comentariu: