joi, 20 septembrie 2012

Lux romanesc

Am gasit "inspiratia" intr-o noapte de toamna, acum n-am cum sa mor, n-are ce sa ma doara! As mai scrie niste versuri din superba melodie , dar mi-e teama ca imi pierd ideile si mie cel mai mult imi place sa pierd timpul.Cel putin asta fac cam de-o saptamana. 
Le vad in fiecare zi, sunt intinse pe jos ,pe langa pat, tot 3 volume, la fel de .... nu am cuvant pentru descrierea lor, dar pana-n noiembrie le voi numi "sfinte" carti.
"Cartile te fac neprost !" Isteata campanie, dar mie mi se pare in zadar.
Deja a devenit un lux gramatica limbii romane. Ce bani, ce masina, ce casa...? nimic! A scrie corect , folosind cratima si semnele de punctuatie ( semnele diacritice sunt  prea mult) , este provocarea. 
Mie cel mai mult imi place cum esti hulit si haituit daca ai scris gresit un cuvant intr-o alta limba, cel mai adesea engleza. Se dezlantuie iadul, esti pus la colt ca un ultim loser, insa o eventuala cratima strecurata incorect in "bagam-ias" sau prea multi "i"  ori prea putini, astea nu se pun. Nici nu se baga de seama .Big deal, ai ochii "albastrii" si nu albastri, cui ii pasa? Mie da! Si prietenilor mei care nu au vazut o biblioteca doar in poze si suntem  toti scarbiti de cei care "uita"  sau s-o spunem pe sleau , nu au stiut niciodata sa scrie corect. In opinia noastra sunteti niste RETARDATI! 
O sa inchei pasnic....si nu va "poop" , in ATENTIA  celor care ,pana in ziua de azi ,nu au aflat ca poopul trebuie sa-l pastreze doar pentru ei, noi  suntem satui oricum de viata asta de c****!
PS: daca imi gaseste cineva slipii din poza...sa stiti ca am tinut la ei, dar mi i-a luat vantul de pe sarma.....si inca sufar ca i-am pierdut! Erau " aia de duminica" cum ar zice o buna prietena!:))
Iar asta este hitul toamnei, il postez acum , pentru ca prevad o lunga lipsa de inspiratie in urmatoarea perioada, dar versurile sunt menite sa-mi acopere si iarna:) !

Niciun comentariu: