marți, 26 octombrie 2010

68



E de vina ultima saptamana?cand am preferat sa ma izolez, sa nu mai stiu de nimeni, sa uit, sa ma ascund, sa vreau sa reusesc...

Sunt de vina ultimile luni? cand am adunat mai multa tristete decat in toti anii trecuti, cand m-am dezamagit pe mine insami mai mult ca niciodata, cand am dat dovada de inferioritate si m-am subestimat?

Sau poate este de vina ultimul an? cand mi-am pierdut cea mai buna cunostinta a mea, cand mi-am pierdut anii de liceu,toate inceputurile, cel mai curat suflet, cele mai lungi nopti, cele mai depravate petreceri...

Nici coincidenta nu ne-a mai adus fata-n fata, nu am avut ocazia sa ma scuz pentru toate ce rostite si nerostite, am ramas doar cu speranta ca te voi revedea si atunci ca fi cea mai frumoasa si fericita zi.



Niciun comentariu: