sâmbătă, 9 martie 2013

nas cu alt nas

Normal ca s-a mutat iadul pe pamant !
Un adevarat carnaval!...acum , se poarta dracii deghizati in ingeri pazitori....transformarea este atat de fidela, incat doar lunga experienta te mai poate ajuta sa dai jos masti. Si cui o sa-i mai pese atunci?
Problema este ca suntem atat de obisnuiti sa vindem cutii goale si sa-i convingem ,pe restul, ca avem adevarate averi la purtator, incat cadem prada noi insine viselor  noastre oarbe.
Ai in mana cutia Pandorei si ai scos din ea toate mizeriile....la ce bun, intr-adevar, sa lasi si speranta  libera? oricum nu mai are sorti de izbanda.
Cat de simplu ar fi daca ti s-ar lasa libera posibilitatea de a alege. E putin frustranta initial...dar este mult mai sanatoasa , decat varianta ce presupune sa fii pus in fata faptului implinit,
Sa ne prezentam ca atare (asta denota ca suntem impacati cu noi insine).
" Buna , sunt X-lescu. Am ceva calitati  , dar si un mare defect- care ma cam scoate in offside ,de pe terenul normalitatii...dar e alegerea ta! esti, tu ,iarna marea mea...dar vara , e loc sub soare pentru toata lumea. Cum facem?"
sau 
" Salut, sunt eu Escu si nu stiu ..cred ca imi plac si fetele si baietii..."
ori
" heeeei....sunt eu, un erou rimeaza cu...! Imi place sa cred despre mine "ca fac si dreg" , de fapt , nu stiu exact ce fac...sau cum s-o fac?...sa para mai plauzibil!...ideea este ca s-ar putea sa ai surpriza, din partea mea, ca atunci cand apar probleme...ca eu sa ma car repede. Sa fii convinsa ca nu esti tu de vina, nici eu...cred ca Dzeu, sau cerul , ori soarele si luna. As fi facut-o oricum si daca nu apareau probleme, dar a cui sa fie vina?So...are you in ? sau te duci tare?"
Deliric e de vina.
Ne mananca pe toti superficialitatea asta. 

azi tin post! ma duc doar sa-mi beau si noaptea asta , cu aia tineri...ei sunt scuzabili prin " maturarea cerebrala incompleta"....
era pacat sa nu dau glas concluziilor de azi...nas , sigur nu mai dau.... poate doar sa dau cu alt nas...imi place sa fac colectie!



Un comentariu:

Andrei M spunea...

Cred ca iti pasa prea mult de superficialitatea oamenilor. Ar fi frumos sa stai deoparte si sa te amuzi. Si ai sa te amuzi totusi copios dupa aia.