joi, 18 decembrie 2008

NOI doua-dragostea nu se pierde niciodata


L:Andra, vine Craciunul...ai fost un om mai bun anul asta?
A:hmmm...
A:asta ar rebui sa-mi zici tu, nu?
A: k eu sunt subiectiva...
L: esti cel mai bun om !!!!
L: si de aia te iubim si te iubesc!!!!!!
A: si imi place sa cred ca da....am facut oamenii din jurul meu fericiti, am crescut, m-am mai maturizat!
A: uite vezi? cred k am devenit putin de tot mai narcisista in ultima vreme
A: si nush dak e bn..:-?
A: dar cred k anumiti oameni din jur, care au o putere mare asupra mea, m-au facut sa am atitudinea asta.
L: supeeeer...macar stiu ce cadou iti iau de Craciun)
L: o OGLINDA!
L: iti iau una gravata
L: cu numele tau:)))
L: si in colt scrijelita poza mea
L: asta ca sa nu ma uiti
A: asta ca sa nu ma uit sau ce?
A: pe tn nu am cum sa te uit
L: cand o sa-ti zburde tie piciorusele in tari straine
A: poate doar dak ma loveste amnezia
A: cat despre tarile straine....
A: mi-e cam frik de acel nou inceput
A: knd ma gand k nu o sa te pot suna knd vreau
L: inceputurile sunt cele mai frumoase
A: k nu mai ies q tn prin ploaie, vant, soare
L: trist este sfarsitul!
A: da....knd ai prietenii q tn!
L: dar eu sunt cu tine peste tot...
A: altfel nush cat d frumoase sunt
L: si tu cu mine ..in suflet!
A: sunt cumva pustii:(
A: dar tu hun, ai fost un om mai bun?
L: stii ce zice melodia pe care o ascult eu?
A: ?
L: "Da, da..nu-ti pierde dragostea"
L: eu..sunt un om bun cand ma gandesc la altii...sunt doar rea cu mine:|

Niciun comentariu: