joi, 11 octombrie 2012

remember we all have....

Cautam scuza, dar nu intelegeam cauza.
Am aruncat scuza ,am ingropat cauza si am mers mai departe.
Rezultatul.....
Mi-e greu sa-l exprim. Aburii confuziei plutesc peste tot, dar fondul este special.
We all have magic inside us.
O sa-mi fac bagajele, totusi. Bucurestiul ma deconcentreaza de la ce e de facut in perioada asta. Nu stiu daca sunt de vina cainii, care latra pana dimineata sau tramvaiele ori salteaua , care a imbatranit. Aici trece timpul prea repede si aerul pe care il inspir eu , e impartit cu prea multe suflete.
Urechile mele suferinde vor compensa cu ochii tai, atenti sa descopere , cine a pictat-o pe "Cineva". Ne sacrificam impreuna...simturile, doua weekend-uri si trei dimineti! Si, apoi..se lasa linistea...dinaintea furtunii!

Niciun comentariu: