miercuri, 29 august 2012

Mare,munte mare

Am vrut sa plec la mare ?! S-a "stricat" vremea si e deprimant cand ploua, e prea multa apa. O apa si-un pamant.
S-a dus si vara. Pe asta chiar nu am simtit-o. Ce canicula, ce asfalt topit, ce vacanta , ce viata ?!
La mine, liniste si pace...(exterioara)! In mintea mea, pregatirile pentru al-III-lea Razboi Mondial ma epuizeaza.
Am ajuns sa divinizez ora cand beau cafeaua de dimineata. Este momentul de fericire al zilei. As putea sa-mi iau costumul de baie si sa ma trantesc in canapeaua din balcon, dar e prea mult zgomot afara si ma intrerupe din numaratoarea inversa.
Si numar saptamanile, orele, paginile, slide-urile, grilele si zilele...pana la vacanta, pana la un nou sezon din Dexter, pana o sa ma despart, pana la serile de Salitos de la casa de cultura, pana o sa ma impac.
Am terminat cafeaua, mi-am spalat ideile si mi-am infranat dorul. Asta trebuia sa fac,nu?

2 comentarii:

Andra spunea...

eu imi beau cafeaua in drum spre birou, de cele mai multe ori alergand pe tocuri, intr-o mana cu telefonul si e-mailurile, cu Norah Jones sau Coldplay in casti si in ciuda haosului e momentul meu preferat al zilei:) it's the little things...

Pierduta in Nebunia Voastra spunea...

Mi te imaginez :) acum nebunia mea si-a deschis orizontul, as putea sa-mi trag si niste tocuri la costum...si asa, a trecut ceva timp de cand nu au mai simtit asfaltul..."sunrise, sunrise looks like morning in your eyes "