miercuri, 16 noiembrie 2011

noii ei


Am fost noi, acum suntem ei.
Opreste timpul in loc sau fura minutele pentru mine.Am o colectie de minute,care insumate ar face o ora.Ora vietii mele!
Ia ochelarii mei, da-mi muzica ta!asa avem viziune si sentimente,suntem proiectia ideala intr-un timp nefast.
Tu vezi rasaritul ,eu ascult "Paradise" , te sperie ploaia si asfaltul rece, playlistul a ajuns la "Use somebody",mergi pe strada si treci pe langa oameni care au uitat sa zambeasca si te opresti.
Am ajuns la melodia mea de suflet "Buy me with a coffee", ma opresc la cafeneaua de pe colt.
Suntem fata in fata.o coincidenta!
Priveste iar spre ei, pentru ca ei sunt noii noi.
Eu am minutele.ele nu sunt vechi sau noi..sunt ale mele.
Acum ..suntem alte chipuri la masa,locurile sunt diferite, muzica nu mai e a ta,imaginea nu mai este a mea.
Mi se raceste cafeaua.

Niciun comentariu: