miercuri, 12 mai 2010

3


Draga Bogdan C,
Nu esti un adept al blog-ului, al messenger-ului, sau al altor site-uri de socializare, dar putinele cuvinte pe care ti le voi adresa te vor bucura.
Esti cea mai frumoase amintire a mea, cand inchid ochii si-mi zic:liceu.
Ne cunoastem de 15 ani,insa de 8 esti cel mai bun si sincer prieten al meu.
Te admir pentru personalitatea puternica si transanta, pentru stabilitatea emotionala pe care o dovedesti, pentru inteligenta si pentru legea care te caracterizeaza:"totul sau nimic"...esti rece,introvertit,ironic,insensibil...poti ajunge pana la sadism, dar doar cu cei care nu-ti sunt prieteni.
Cu tine am fumat si baut prima oara, cu tine vorbeam 5 ore in fiecare noapte la telefon si ziua urmatoare o luam de la capat,tu esti cel care mi-a facut cadou toate jucariile de plus si de altfel singurele pe care le am...tu ai fost mereu pe primul loc pentru mine.
Pentru ca de fiecare data cand vorbesc despre tine,Bogdan, apare si nostalgia si dorinta de a ma teleporta in anii trecuti, ma opresc aici ,dar pastrez vie dorinta , ca la 30 de ani, sa te tii de promisiune, si pana atunci promit sa ma maturizez si sa gasesc echilibrul emotional , care si acum lipseste cu desavarsire.
Larisa

Niciun comentariu: