duminică, 19 aprilie 2009

it's in the water ,baby


people always leave!

asteptand un 21 iunie...ca unica bucurie.Am voie 2 pe an...si una e intotdeauna in august,pentru ca sunt printre putinii care se bucura ca am mai imbatranit un an.

Intotdeauna "aleg sa aleg"....acum as vrea sa nu am de unde sa aleg.
"Ştim ceea ce suntem dar nu ştim ceea ce putem fi "(William Shakespeare)

Nu de putine ori am vrut sa-l cunosc pe regizorul acestui theatrum mundi in care am fost aruncata, sa-i zic ca m-am plicitisit de rolul meu,dar cel mai probabil mi-ar fi zis ca totul are un scop si ca este de datoria mea sa dau viata unui personaj "genial".

Prea multe versuri, prea multa muzica , prea multe sensuri. Am blamat sensul unic, in acceptiunea mea echivaleaza cu simplu.Complexitatea mintii mele strabate carari nebanuite , necunoscute si greu incercate, dar la final....filmul primeste Oscarul.

But people always leave.

Niciun comentariu: