vineri, 25 iulie 2008

Freedom

A trecut si sesiunea...cu greu ce-i drept si a lasat in urma ei si "sechele".A luat cu ea stressul, cearcanele , emotiile ,noptile nedormite datorate in mare parte litrilor de cafea baute .Dar, ca intotdeauna ii gasim si o parte pozitiva: in tot acest timp a mentinut vie dorinta de libertate.Mai mult ca niciodata s-a simtit nevoia de evadare , visai la nisipul de pe plaja, la aerul rece si curat de la munte ..la orice altceva , doar la grilele de la examen ,NU!
Il asculti pe Ziggy Marley si te imaginezi pe plaja din Hawaii, mai bei o cafea si-ti dai seama ca esti langa un morman de cursuri,vorbesti cu fostii colegi de liceu , care isi fac bagajele si pleaca la mare, tu urmeaza sa dai un examen practic .
Teoretic, pentru ca totul sa fie complet urmatoarele 3 saptamani ar trebui dedicate practicii, insa cum studentul model nu salasuieste in mine, imi voi atribui mie umatoarele 21 de zile,astfel ca-mi pregatesc plecarea in vacanta.
Rucsacul,ipod-ul,muzica mea cu E.M.I.L(still addicted to Extraterestrii Mananca Iarna Legume:)), destinatia unknown ,desi sunt mari sanse sa bem impreuna un dub shot in Vama sau sa vizitam impreuna Sibiul-fac cinste de ziua mea si cel mai probabil sfarsesc prin a-mi termina nervii in fascinanta si miraculoasa Mamaia, cand adrenalina si serotonina ma vor purta pe culmile fericirii si extazului.
Pacat ca vara e scurta si revin la ideea mea , ca timpul ar trebui sa invete sa stea in loc sau sa ne mutam toti pe o insula departe ..departeee

Niciun comentariu: